۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

este'laam

Che joor khyari begiram?

-

Saladi digeh

-

Az in kolofta ya riza?

-

X( bitarbyat

-

Jedi migam Zood begoo dare mibande

-

Saladi doroshttare. yadam basheh vaghty khastim berim khooneye khodemoon ye doreh amoozeshi barat bezarama

۴ نظر:

Drago گفت...

شما که هنوز نرفتین خونه ی خودتون چجوریه که بهت سفارش خرید میده؟

مانی گفت...

موسوی! موسوی! کامنت منو پس بیگیر!
---
توضیح ضروری:
اینجانب در پست قبلی نه، قبلیش، یک مطلبی با مضمون افتتاح و اینا نوشتم. الآن دیدم به نام خود الف.میم هستش! دِ نداشتیم دیگه الف.میم جان! تو هم؟! از تو دیگه بعیده! آخه این مال دنیا که هچ، آخه مال وبلاگی هم ارزشی داره که اینجوری تیشه بزنی به این نظام وبلاگستان؟!
ایهاالناس! جواب بچه‌های منو کی می‌ده؟؟
---
توضیح ضروری ۲:
این یک اعتراض قانونی درون خانوادگی (!) در چارچوب وبلاگستان و برای دفاع از کامنت‌های از دست رفته یک نسله! خواهشاً به قدرتهای بیگانه ربط نداره!
---
توضیح ضروری ۳:
آقای الف.میم خودت می‌دونی که جواب سؤالی که در وبلاگم کردی رو نمی‌دم تا جواب سؤالمو بدی! این مثل مناظره‌های تلویزیونی نیس که بپیچونی دادا! من مدرک دارم!

iloneka گفت...

آها،بذار من بگم دراگو
اینا،ینی این دو تا یا خونه گرفته بودن دو سه ماه قبل از عروسی یا پسره یا دختره،حالا یکیشون،خونه مجردی داشته،بعد که عقد و از دواج نموده اند برا دوستاشون مهمونی گرفته ان،ینی بعضی وقتا همینجوری دعوتشون میکردن،بعد این دفعه یکی از دوستای پسره رو با دوس دخترش دعوت کرده بودن خونشون،بعد پسره رفته خیار سالادی بخره و اینا
یه احتمال دیگه هم هس،اینکه اصن قضیه عقد و ازدباجی در کار نیست،دخته همینجوری تلویحاً اعلام آمادگی کرده واسه عروسی سر مثلن یه بار که پسره الکی یه چیزی پرونده
بیا،به جای تو هم توضیح دادم الف میم...والا

گیس طلا گفت...

ممنون عزیز